Prawo konsumenckie

Prowadzenie działalności handlowej wiąże się z odpowiedzialnością sprzedawcy nie tylko na etapie samej sprzedaży, ale również po niej. Obsługa reklamacji przy obecnie często zmieniającym się prawie nie jest sprawą łatwą. Świadomość klientów co do przysługujących im praw jest coraz większa, przez co stają się oni coraz bardziej roszczeniowi, jeśli towar/usługa nie spełnia ich oczekiwań. W tej sytuacji wiedza sprzedawcy musi stać na wysokim poziomie.

Oferujemy Państwu szkolenie „Reklamacje – aspekt prawny”, które poszerzy Państwa wiedzę w zakresie prawnej obsługi reklamacji. Celem szkolenia jest przedstawienie zagadnień związanych z prawami Klienta w sposób prosty i przejrzysty, aby zdobyte umiejętności można było w przyszłości wykorzystać w kontaktach z Klientem. Metoda przeprowadzenia szkolenia opiera się o część teoretyczną w formie wykładu z możliwością zadawania pytań oraz część praktyczną, na której uczestnicy rozwiążą, a następnie omówią kazusy.

Szkolenia